sobota, 30 marca 2013

Rozpoczynamy!

Cześć i czołem Wszystkim! :) Z tej strony kłania się nisko założycielka niniejszego bloga, czyli Ag90 - prościej Aga ;)
Wśród setkach, a może i tysiącach innych blogów polskich włosomaniaczek po co powstał kolejny, jeszcze jeden? Ano z tego względu, iż w tej zalewie blogów nie mogłam odnaleźć swej włosowej siostry, która tak jak ja miałaby włosy cienkie, rzadkie, delikatne Z NATURY. Wszędzie tylko bujne grzywy, piękne kręciołki, albo proste tafle włosów, które co najwyżej były zniszczone prostowaniem, farbowaniem, etc., i dzięki odpowiedniej pielęgnacji ponownie mogą się cieszyć swoimi ślicznymi włosami, którymi ich Bóg obdarował...
A ja niestety do nich nie należę. Moje włosy nigdy nie były farbowane, prostowane prostownicą, maltretowane nieodpowiednimi zabiegami. Od zawsze są cieniutkie i rzadziutkie - genetyka się kłania, takie włosy odziedziczyłam po tacie.
Dzięki innym włosomaniaczkom, które mnie inspirują (jak chociażby Anwen, która jest dla mnie guru włosowym!) cały czas motywuję się do walki o lepszy stan moich włosów - chciałabym je choć trochę zagęścić i doprowadzić do możliwie najlepszego stanu.
Z czym się konkretnie borykam i jakie dokładnie są moje włosy - o tym napiszę w następnej notce zamieszczając Moją Włosową Historię.
Zapraszam wszystkie cienko&rzadko-włosowe Włosomaniaczki! :)


1 komentarz:

  1. Będę trzymała za Ciebie kciuki, razem zapuszczać i zagęszczać jest dużo fajniej niż w pojedynkę. Czekam na zdjęcia Twoich włosów. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń